zondag 12 december 2010

Ding 23 Eindevaluatie

Na 12 weken heb ik de eindstreep behaald, het was een lange maar zeer boeiende weg die ik met vallen en opstaan doorlopen heb.
Toen ik begon dacht ik dat ik wel dingen op mijn werk zou kunnen doen, dit bleek echter een groot misverstand.
Het kostte veel tijd,aandacht en inspanning en dat kon echt niet in mijn beperkte werktijd,de zondag werd mijn 23dingen dag, in het begin s'avonds maar dan kon ik helemaal niet meer slapen dus dan maar overdag.

Ik heb veel geleerd de afgelopen 12 weken, toepassingen als Blog, Twitter,Flickr,Online bookmarking en Google docs gebruikte ik nog niet dus dat werd een hele ontdekkingsreis.
De opdrachten waren duidelijk en het vertalen naar ons werk zorgde voor de samenhang.
Het sociale aspect van met elkaar dit traject te volgen vond ik zeer waardevol, je leerde elkaar op een andere manier kennen, er kwamen zoveel verborgen talenten naar boven.
De hulp en feedback waren hartverwarmend, sommige collega's hebben er ongelooflijk veel tijd in gestoken, mijn complimenten hiervoor!!!
Toen ik begon dacht ik dat Twitter echt niks voor mij zou zijn, deze mening moet ik inmiddels herzien, ik vind het erg leuk en vaak heel informatief.
Afgelopen donderdag en vrijdag was ons MT naar de bibliotheek tweedaagse in Maastricht, door Twitter kon je als thuisblijver deze studiedagen goed volgen.

Na 23 dingen houdt het natuurlijk niet op, we moeten doorgaan en kiezen welke toepassingen voor ons als KopGroep geschikt zijn.
Daarbij rekenning houden met de talenten die in onze organisatie aanwezig zijn.
Scholing en bijscholing zijn onontbeerlijk om op de hoogte blijven.
Door 23dingen is mijn persoonlijke interesse en betrokkenheid alleen maar
groter geworden.
Ik zie nu echt de meerwaarde van WEB 2.0 voor ons vak.

12 opmerkingen:

  1. Ha en de volgende die kan genieten van een welverdiende rust. Het is een mooi blog geworden waar je hard aan hebt gewerkt. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, je hebt de eindstreep gehaald! Nu eindelijk weer welverdiend genieten van je vrije, 23Dingenloze zondagen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel voor de felicitaties en positieve reacties.
    Dat stimuleert enorm!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook nog even op je blog officieel de gelukwensen voor jou,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOk langs deze weg nogmaals mijn felicitatie. Ik vind het mooi om te lezen hoe een ander de cursus heeft ervaren. Ook bij jouw dus, ondanks misschien een keer een dip, een positief verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig je kunt trots zijn op jezelf

    even uitrusten en dan implementeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep! Het vroeg misschien wel veel tijd en inspanning, maar zoals je zelf al in je berichten aangaf heb je er veel van geleerd. En begint het nu eigenlijk pas echt, want met welke toepassingen gaan jullie nu verder. Iets waar goed naar moet worden gekeken, maar wat met jullie enthousiasme zeker zal gaan lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastisch, de eindstreep is gehaald.
    Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep.
    Geeft een lekker gevoel hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die 23 bergen zijn mooi, maar soms ook lastig. Goed hoor, dat je het tempo erin hield. De vlag kan op de top.
    Gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  11. GEFELICITEERD als nog over het hoofd gezien sorry.

    BeantwoordenVerwijderen